قفل پدال دست ساز کرج

قفل پدال دست ساز کرج

یکی از مهم‌ترین وسایل کاربردی برای جلوگیری از سرقت ماشین قفل پدال و فرمان است این محصول در شهرهایی مانند شیراز، قم و کرج تولید می ‌شود و کیفیت بسیار بالایی دارد سرقت و دزدی متأسفانه پدیده ‌ای انکارناپذیر در بین بعضی مردم می ‌باشد که از سر فقر و یا موارد اجتماعی دیگر رخ می ‌دهد. اگر تمایل به تجارت در محصولات عرضه شده در سایت آرادبرندینگ می باشید حتما با مشاوران خبره ی ما در این سایت ارتباط بگیرید و سوالات خود را از آنها بپرسید کارشناسان ما همه روزه آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

قفل پدال دست ساز کرج

این محصول یک بدنه کاملا آهنی داشته و با استفاده از میله هایی با ضخامت بالا در اندازه کوچک ساخته می شود که یک سطح برآمده ایجاد شده که قفل بر روی آن قرار می گیرد تا از طریق کلید میله ها حرکت کرده و باعث بسته شدن پدال می شود که معمولا دور قفل آن سه دنده بوده و با چرخش کلید یک خانه را می بندد و شرایطی را به وجود آورده که با دست به هیچ عنوان قابل باز شدن نیست و سارق با دیدن چنین وسیله ایی بیخیال ماشین شما می شود.

شما عزیزان با استفاده از این نوع محصول در قفل کردن پدال موجب جلوگیری از حرکت خوردو توسط سارقین شده اما با باز بودن فرمان به راحتی می توانند آن را تکان و هدایت نمایند، شما عزیزان بعد از خرید وسیله برای جلوگیری از حرکت پدال حتما برای فرمان خودرو خود نیز قفل تهیه نمایید تا سرقت صورت نگیرد.

قفل پدال دست ساز

به مرور زمان با پیشرفت علم و تکنولوژی فضایی هوشمند فراهم شده که با استفاده از کامپیوتر و هوش مصنوعی توانسته اند مدل قفل پدال دست ساز اتومات را بر روی آن پیدا سازند که به صورت کامپیتری باز و بسته می گردد که امروزه بسیاری از مردم به سوی ابزارهای هوشمند رفته زیرا هم کلاس خاصی داشته و هم امنیت بسیار بالای آن امکان دسترسی هر فردی را برای باز و سواری را نمی دهد.

کارخانه خودرو با تعبیر آژیر بر روی ماشین باعث شده تا اگر زمانی کسی به سراغ وسله نقیه آمده و به صورت مخفیانه آن را باز نمیاد با روشن شدن آژیر همه خبرداری شده تا صاحب آن از این سرقت مطلع گردد، ولی امروزه سارقان با استفاده از ابزارهای گوناگون به راحتی در خودرو را باز و آژیر را از کار می اندازند و سپس به راحتی خوردرو را به سرقت می برند که همین امر موجب ساخت قفل پدال شده تا.

قفل پدال دست ساز کرج

سارقان به راحتی بعد ماشین را به حرکت در نیاورند و تنها راه سرقتشان هم استفاده از اره آهنی بوده که آن هم به دلیل کیفیت بسیار بالا در ساخت پدال حداقل دو الی سه ساعت زمان برده تا از وسط بریده شود اما باز هم دو تا پدال دیگر نیز قفل بوده که خود سارق با مشاهده چنین شرایطی وسیله نقلیه شما را ول رها می کند.

با تولید بسیار زیاد قفل پدال در انواع مختلف این شرایط را برای شما به وجود آورده تا در اندازه و طرحهای گوناگون آن را طبق سلیقه خریداری نمایید و اگر به دنبال یک جنس با کیفیت و مقاومت بالا هستید حتما از مدل اتومات و نوع عصایی آن را انتخاب نمایید تا هم سه تا پدال و فرمان همزمان باهم قفل شده و به راحتی تکان نخورد.

قفل پدال کرج

امروزه شرکتهای بسیاری در صدد تولید قفل پدال کرج برای ماشین و سیم بکسل می‌ باشند کارخانجات بسیاری در شهر کرج اقدام به تولید این محصول کرده‌اند که انواع و مدلهای فوق‌العاده با کیفیتی را به بازار فروش عرضه کرده‌اند.

امروز برای بالا بردن امنیت خودروها شرکتهای بسیاری دست به ساخت انواع سیستم‌ها و تجهیزات ایمنی و امنیتی بسیاری برای خودرو کرده‌اند رقابت در عرصه تولید این محصولات بسیار زیاد می‌ باشد و به ‌همین‌ جهت تجهیزات تولید شده دارای کیفیت فوق‌العاده‌ای می ‌باشند.

قفل پدال دست ساز کرج

برای خرید قفل پدال ماشین نیاز است به چند نکته توجه کنید در ابتدا برای خرید باید به نوع خودرو و وسیله نقلیه دقت کرد و متناسب با آن پدال مورد نیاز را خریداری کرد کارایی و امنیت این قفلها بسیار بالا می ‌باشد و توانسته ‌اند در چند سال اخیر آمار سرقت خودرو را به شکل چشمگیری کاهش دهند پلیس ناجا همواره پیشنهاد می ‌کنند تا رانندگان برای اطمینان خاطر بیشتر از قفلها و سیستم امنیتی برای خودروهای خود استفاده کنند مدلها و طراحیهای قفلهای فرمان و پدال انواع مختلفی دارد ولی از لحاظ امنیتی کارایی مشابه به یکدیگر را دارند بهتر است در هنگام خرید و انتخاب قفل پدال به کیفیت و جنس آن بیشتر توجه کنید این محصولات و تولیدات از نظر قیمت نیز با یکدیگر متفاوت می ‌باشند.

Loading

4.7/5 - (4 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه