واکس کفش چرم مصنوعی قهوه ای

واکس کفش چرم مصنوعی قهوه ای

یکی از محصولات مرتبط با سلامت کفشها واکس کفش چرم است که در انواع مختلف قهوه ای و مشکی در دسترس است، در ادامه شما را با نحوه استفاده از این محصول آشنا خواهیم کرد.

توجه داشته باشید که هر نوعی از چرم، واکس مخصوص به خود را دارد و هر واکسی روش مختص به خود، اما نحوه ی استفاده از آن یک شکل کلی دارد که عبارت است از ابتدا تمیز نمودن سطح چرم از آلودگیها و چربیها و سپس آغشته نمودن فرچه به مقداری از واکس و کشیدن آرام آن روی چرم به نحوی که کل سطح را پوشش دهد.

واکس کفش چرم مصنوعی قهوه ای

آخرین واکس مورد بررسی ما هم واکس جامد کرمی می باشد، این واکس‌ از قدیمی‌ ترین واکسها بوده که در این محصول مقداری از واکس را با کمک یک فرچه برداشته و بر روی سطح کفش مالیده و به آن آغشته می کنیم.

مجموعه ی آراد برندینگ در عرضه ی بهترین برندهای واکس مشغول به کار بوده و مناسب ترین و بهترینهای این محصول را در اختیار شما قرار می دهد، برای خرید و دریافت سفارش می توانید از شماره تماس داخل سایت استفاده نموده و یا از طریق فرم مربوطه نسبت به برقراری ارتباط اقدام نمایید.

واکس کفش چرم قهوه ای

زمانی که صحبت از چرم، جین، بافت و غیره می ‌شود بین همه ی آنها چرم حس کلاسیک و شیک بودن را در ذهن ایجاد می سازد، شاید دلیل آن طبیعی ‌ترین و همه‌ کاره‌ ترین بودن چرم باشد که در سراسر گیتی مثل و مانندی ندارد.

این ماده پتانسیلش را دارد که اگر از آن به نحو درستی استفاده گردد سالهای زیادی را ماندگاری و دوام داشته باشد، این ماده دارای مزایای فراوانی مثل دوام، سبکی و راحتی بوده و همین دلایل باعث شده وقتی کسی نام چرم می ‌آورد حس شیک پوشی به شما دست دهد.

اما باید بدانید که این ماده خالی از جنبه های منفی هم نمی باشد، به این دلیل که چرم از پوست موجودات زنده تشکیل می گردد یک ماده زنده بوده و بنابر این جهت داشتن ظاهری مناسب به مراقبت زیادی نیز احتیاج دارد، همچنین به همین علت هم لازم بوده تا به خوبی نکات نگهداری از آن را هم بدانیم، یکی از این نکات آن است که برخی از چرمها که در پوشاک مثل کفش استفاده می شوند احتیاج به واکس زدن دارد.

واکس کفش چرم مصنوعی قهوه ای

وسایل چرمی همانند هر وسیله ی دیگر به مرور زمان کثیف می گردند، اما لازم نیست نگران آن باشید، بیشتر این کثیفیها بدون مشکل خاصی پاک می‌ شوند ولی به‌ خاطر تان باشد که چرم اساساً ماده ‌ای زنده بوده و این به معنای تغییر آن با گذشت زمان است.

استفاده از واکس کفش چرم قهوه ای کمک می کند تا عمر آنها افزایش یابد، البته واکس چرم برای هر وسیله ی چرمی مناسب بوده و قابل استفاده می باشد، همچنین باید بدانید که اگر به طور پیوسته و همیشگی از این واکس استفاده کنید نه‌ تنها کیفیت چرم افزایش می یابد حتی پوشش تان هم جذاب‌ تر و زیبا تر خواهد شد.

البته این را هم باید اضافه کنیم که این فقط چرم نیست که احتیاج به واکس دارد بلکه وسایل دیگر هم به نوبه ی خود احتیاج به واکس زدن و تمیز شدن دارند که البته جای آن در این مقاله نیست و جهت آشنایی با آنها باید به مقالات مربوطه مراجعه کنید.

واکس کفش چرم مصنوعی

همیشه وقتی صحبت از وسایل شخصی و شیک می شود یادمان به محصولات مختلفی مانند، کیف، کفش، پالتو و مانند اینها می افتد که هرکدام از آنها می توانند تولید شده از چرم مصنوعی و یا طبیعی ایرانی و خارجی باشند و برای نگهداری بهتر از واکس که یک نگهدارنده موثر و مناسب استفاده می شود.

استفاده از وسایل چرمی به دلیل کارایی که دارند گزینه مناسبی هستند، ولی باید تلاش کرد تا به بهترین شکل ممکن از آنها نگهداری شود، تا بتوانند کارایی بیشتری داشته باشند، این محصولات با استفاده از انواع چرم طبیعی و مصنوعی تولید می شوند و نمونه های طبیعی کاربرد بیشتری نسبت به نمونه های مصنوعی دارند.

واکس کفش چرم مصنوعی قهوه ای

واکسها دارای گونه های متفاوتی هستند، به همین دلیل کسانی که می خواهند این محصولات را خریداری کنند نسبت به نیازشان و نوع محصولی که دارند می تواننداز آنها استفاده کنند، مانند واکسی که برای یک پالتو چرم استفاده می شود، یا واکس کفش چرم مصنوعی که استفاده می شود، که برای آنها باید از نمونه مخصوص استفاده شود و به رنگ آن نیز باید دقت شود تا کارایی آن بیشتر شود.

برای اینکه بتوانید بهترین استفاده را از کت چرم داشته باشید، نیاز است تا از آن مراقبت کرده و به موقع آنرا احیاء کنید، یک نمونه از گزینه های رسیدگی به آنها استفاده از واکس اسپره ای می باشد، این محصول به دلیل اینکه به صورت اسپری است می تواند حجم بیشتری از کت را پاشش نماید و فقط کافی است از فاصله ده الی دوازده سانتی متر به کت پاشیده شود تا به خوبی همه جای آنرا در بر بگیرد، البته بعد از آن با استفاده از برس مخصوص و یا ابر، روی آنرا بمالید تا همه جای محصول مورد نظر واکس خور شود.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه